Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Happy B - Day Eirhnh Mou...

Σήμερα ήταν μια ξεχωριστή μέρα…
Happy B - Day My Lovely BF...
Τα γενέθλια της κολλητούλας μου…
 Αυτή την κοπέλα την ξέρω από τότε που ήμασταν 2,5 χρονών…
Και ξέρει πόσο πολύ την αγαπώ…
Της το είπα έτσι κι αλλιώς με όποιον τρόπο μπορούσα… Αυτός είναι ο τελευταίος οπότε θα της το πω και από εδώ…
Μωρό μου όμορφο χρονιά σου πολλά… Να σε χαίρομαι βρε… Να τα εκατοστίσεις και να έχεις πάντα αυτό που θέλεις…
Καλά σήμερα περάσαμε τέλεια… Και να φανταστείτε δεν κάναμε και τίποτα σπουδαίο… Σπίτι ήμασταν…
Σπάσαμε τελείως τους κανόνες του UNO αφού κοιτούσαμε τα χαρτιά των άλλων, ανταλλάσαμε χαρτιά κλπ κλπ κλπ… Προκαλέσαμε λίγη ηχορύπανση… Ειρήνη μου ελπίζω να μην μαζέψουν υπογραφές να σας διώξουν … Φάγαμε pizza ( τέλεια πες στη μαμά σου ) , είδαμε Patty πολύ γέλιο… Δεν κάναμε τίποτα σπουδαίο γιατί πολύ απλά δεν μας ένοιαζε… Μας έφτανε που ήμασταν όλοι μαζί και σπάζαμε πλάκα… Γιατί τι άλλο θέλει ένας άνθρωπος από την ζωή του? Άμα υπάρχουν αληθινοί φίλοι δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο (εκτός από εμένα που χρειάζομαι και τον άντρα μου…)
Αγάπη μου και πάλι χρόνια σου πολλά…
Άντε και σε 10 μερούλες είναι τα δικά μου γενέθλια…
Θέλω να το δω δημοσιευμένο σε μεγάλο περιοδικό ή έστω σε εφημερίδα ( hahaha πλακίζω )…
Ξέρεις τι θα γίνει στα δικά μου B – Day ε?
Με μια λέξη ΧΑΜΟΣ… Hahaha... Love Ya Baby Boo Moυ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου