Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Αll I Ever Dream...

Hello Guys...
Σήμερα δεν έχω να σας πω κάτι...
Απλά ένα γλυκό song για εσάς τους ερωτευμένους...
Έτσι για γλυκιά καληνύχτα & και όνειρα γλυκά...
Έτσι απλά για τον άντρα της ζωής μου...




Γιατί Εγώ
 Ότι Ονειρευόμουν Στην Ζωή Μου
Το Έχω Βρει Σε Σένα Ναι Ψυχή Μου
Και Έχω Τα Πάντα Πια...

Και 'Οταν Σε Κοιτώ
Πάντα Ανακαλύπτω Κάτι Ακόμα
Κάτι Από Την Μαγική Σου Εικόνα
Που Μ'αναγκάζει Να
Σε Ερωτευτώ Ξανά...

Για τον καιρό που είμαστε μαζί...
Για όλα όσα ζήσαμε ζούμε και θα ζήσουμε...
Γιατί απλά σ'αγαπώ...
 Τ&Μ ----> 040109 ♥
P.S. Για τις τσούλες που ζηλεύουν και θέλουν να μας χωρίσουν (μην το παρει καμία προσωπικά είναι συγκεκριμένες αυτές που εννοώ) δεν έχω να πω τίποτα παρά μόνο ότι άδικα προσπαθείτε...Δεν καταφέρνετε τίποτα...ΑΓΑΠΑΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ και αυτό δεν αλλάζει...Και γενικά όσοι έχετε μια καλή σχέση μην ακούτε καμία χαζή/ο απλά αγαπήστε και αγαπηθείτε...

Goodnight And Sweet Dreams Everyone...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου