Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Η Θεωρία Της Τσίχλας...


Gums Everywere...
 Hello Guys...
Μετά από 3 μήνες επέστρεψα… Έτοιμη να ακούσω να δω να σχολιάσω...
Λοιπόν συλλογιζόμουν πριν από λίγο και κατάλαβα πως είμαστε σαν τις τσίχλες.
Θα σας εξηγήσω αμέσως…

Τι συμβαίνει με τις τσίχλες? Όπως όλοι έτσι και εγώ μασάω την τσίχλα μέχρι να φύγει η γεύση και μετά την φτύνω(όπως οι περισσότεροι πιστεύω).Δυστυχώς όμως μετά από αυτό κολλάει στα παπούτσια μου… Οι δρόμοι έχουν γεμίσει τσίχλες… Ενοχλητικές , αηδιαστικές  κολλάνε στα παπούτσια μας και καταστρέφουν την εικόνα(των παπουτσιών) καθώς και τα νεύρα μας!Τώρα σκεφτείτε λίγο καλύτερα… Έτσι ακριβώς δεν γίνεται και με τους ανθρώπους που δεν θέλουμε πια? Παλιές φιλίες , Ex Boys etc etc. Δηλαδή ‘’χρησιμοποιούμε’’ ότι θέλουμε από αυτά τα άτομα και μετά τα φτύνουμε σαν τσίχλες. Και ρωτάω εγώ τώρα…
Γιατί το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μας? Γιατί πατάμε τις τσίχλες που εμείς οι ίδιοι φτύσαμε συνεπώς γιατί πέφτουμε στα άτομα που φτύσαμε? Βέβαια καμιά φορά πατάμε και τσίχλες ξένων αλλά εμείς δεν το ξέρουμε… Ειλικρινά δεν θέλω να γίνω και εγώ μια τσίχλα…
Πώς να αποφύγω όμως το απειλητικό τεράστιο παπούτσι που έρχεται  κατά πάνω μυ και σαν να μην φτάνει αυτό με σέρνει και χιλιόμετρα αργότερα? Αν κάποιος βρήκε τον τρόπο να αποφύγω τους εχθρούς – haters που περιμένουν να με πατήσουν παρακαλώ πείτε μου τον τρόπο…
Καλό βράδυ...
Περιμένω τα σχόλια σας...
Και μέχρι το επόμενο άρθρο μου...
                                                                      Xo Xo
                                                                           Gossip Girl...
                                                                       

3 σχόλια: